30 mar 2017 12 : 43pm

Upravljanje servisima

 

 
Česte promene IT infrastrukture povećavaju kompleksnost i – ako se njima ne upravlja efikasno – mogu  ugroziti kontinuitet IT usluga. CA Technologies rešenja za Service Management su dizajnirana da pomognu u obezbeđivanju kvaliteta usluga i korišćenja resursa IT sistema širom fizičkih, virtualnih i klaud okruženja.
 
CA Technologies rešenja omogućavaju implementiranje ponovljivih, merljivih procesa za definisanje, tranziciju, isporuku i podršku servisa i dobara i to za sve vreme njihovog životnog ciklusa. Integracijom i automatizacijom ITIL procesa, možete koristiti resurse i kontrolisati izmene mnogo efikasnije, uz ravnomernije opterećenje poslom za IT zaposlene. Poboljšavaju se preglednost i kontrola pružanjem poslovno-relevantnih usluga sa potpunim pregledom SLA širom kompanije.
 
Sa našim sveobuhvatnim mogućnostima upravljanja, mogu se unaprediti kvalitet usluga, sprečiti prekidi i smanjiti troškovi – što sve zajedno omogućuje da usluge IT sistema ostanu u skladu sa poslovnim zahtevima.

 

Istaknuta rešenja

IT ASSET MANAGEMENT

 
IT Asset Management omogućuje preuzimanje kontrole nad IT sredstvima tokom njihovog životnog ciklusa, od zahteva za nabavkom do rashodovanja. Ovaj proizvod omogućuje evidenciju hardvera i softvera – uključujući fizičke, finansijke i ugovorne podatke – sa detaljnim pregledom i analitikama tako da je olakšano donošenje boljih poslovnih odluka, smanjenje troškova i uvećanje efikasnosti.
 
 
 

SERVICE DESK MANAGER

 
CA Technologies proizvod Service Desk Manager omogućava da se optimizuje iskustvo podrške poslovnih korisnika čime sestiče sposobnost za dostavljanje visoko-kvalitetne, konzistentne usluge IT podrške. Pruža se mogućnost da se lako automatizuje incident, problem, upravljanje znanjem, interaktivna podrška, samo-usluga i unapređene analize uzroka. Krajnjim korisnicima pruža vrhunsku podršku sa jednostavnim upravljanjem promenama i konfiguracijom. Service Desk Manager omogućava dodatna automatizovana sredstva podrške koja pomažu u rešavanju problema, uz postizanje boljeg kvaliteta korisničkog servisa uz smanjenje troškova poslovanja. Ove funkcionalnosti Service Desk Manager realizuje tako što:
 
  • Automatizuje incidente, probleme i upravljanje znanjem
  • Automatizuje interaktivnu podršku, samo-uslugu i analize uzroka
  • Postiže bolji kvalitet korisničkog servisa uz smanjenje troškova poslovanja

 

NIMSOFT UNIFIED MANAGER

 
Nimsoft Unified Manager je IT rešenje za savremen IT. Kombinujući sveobuhvatni IT monitoring i funkcionalnosti Service Desk-a, rešenje ujedinjuje najširu tehnološku pokrivenost sa pouzdanim procesima pružanja usluga. Umesto silos pristupa upravljanju IT-a, dobijate strukturisanu preglednost koja vam je potrebna da biste ubrzali rešavanje problema i optimizovali svoju celokupnu IT infrastrukturu.
 
Nimsoft Unified Manager objedinjuje Nimsoft Monitor i Nimsoft Service Desk preko jedinstvene table (dashboards) i izveštajnog sistema (BI) u Nimsoft Unified Management Portal.

 

 

 

 

 

Energodata-IT

Najnovije vesti

ENERGOPROJEKT Energodata - 50 godina uspeha!