30 mar 2017 12 : 42pm

Nema slika

Službeni put+

 
Informacioni sistem Službena putovanja automatizuje praćenje putnih naloga u zemlji i inostranstvu od formiranja do zatvaranja naloga. Službena putovanja obuhvataju sledeće podsisteme:
 
  Upravljanje putnim nalozima u zemlji i inostranstvu
 
- Workflow sistem - automatizovano praćenje putnih naloga od otvaranja do zatvaranja, hronologija posla po zadacima, organizacionim jedinicama, pojedincima koji izvršavaju zadatke, datumima i vremenima izvršavanja zadataka.
 
Kontrola tokova novca
 
- praćenje faktura i swift naloga, praćenje plaćanja gotovinom, preko računa, biznis karticama, automatsko dnevno učitavanje kursne liste, troškovi puta na teret poslodavca ili druge firme, svaki putni nalog se overava, šalje na kontrolu i procenu troškova.
 
  Praćenje budžeta
 
- Predviđanje, planiranje, praćenje, prelivanje i rebalans budžeta na mesečnom nivou, u zavisnosti od hijerarhijske strukture i broja organizacionih nivoa kompanije.
 
  Evidencija i kontrola zaposlenih 
 
- Sprečavanje zloupotreba – ko, šta i za koga sme da radi, nemogućnost postojanja više putnih naloga za jednu osobu u isto vreme, isplate i obračuni dnevnica i ostalih troškova po važećim zakonskim regulativama, trenutno dugovanje putnika.
 
  Automatizacija dokumenata koji prate službena putovanja i štampa

 

- Praćenje putovanja po pojedincu ili grupi u svakom trenutku

 
  Izveštajni sistem
 
 
- Jedinstveni način izveštavanja po različitim kriterijumima na različitim nivoima: dnevni, mesečni, godišnji, periodični, po čoveku, organizacionoj strukturi, poslodavcu, tipu događaja, razlogu putovanja, grupi razloga, mestu putovanja, državi puta, funkciji zaposlenih, itd.
 

 

 

Energodata-IT

Najnovije vesti

ENERGOPROJEKT Energodata - 50 godina uspeha!